Ingen ridning idag

Som rubriken lyder, idag hoppade jag över att rida. Det snöar sjukt mycket och det är sämst underlag så jag tänkte att då kan jag lika gärna ta tag i skolarbete ikväll eftersom jag inte vet när jag kommer hem imorgon efter praktiken. Mockade och fixade bara i stallet och så. Nu sitter jag här hemma och ska snart göra läxor och annat skit även fast jag verkligen inte alls har lust med det.. Men går man i skolan är väl det en sak man helt enkelt måste stå ut med, även om det suger! Speciellt när man har häst och har 15minuter med bil till stallet och kommer vanligtvis hem 20.00 på kvällarna för man går i skolan till 16.25 de 3dagar jag går i skolan. Nu har jag t.o.m ställt en klocka så jag ska komma ihåg att gå ifrån datan, haha!

Kolla vååår! Så otroligt mysigt. Och en fin maskros krans som Mirah gjorde. Vi tänkte ta kort när Sten hade den på sig men vi kom på att han skulle ha sönder den så vi strunta i den men min Rock-Prinsessa är så snäll Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0