Monster-Rudy


Som ni kanske har läst eller inte har så var i alla fall Rudy ett monster idag.. I början av passet var hon som vanligt lojj. Jag började trava och hon körde upp huvudet och ville inte söka sig ned i form. Tog lite galopper och hon blev genast super pigg och stark. Hoppade ett litet räcke och hon drog mor det och var små jobbig. Sen så vet jag inte vad som flög i hennes huvud. Först så drog hon i galoppen så jag red ut i djupa snön så hon skulle stanna och när jag tog i henne började hon resa sig. Vände henne och fortsatte trava och hon drog iväg igen. Sen så höll hon på med små lufthoppa, sparka, små stegra och var ett allmänt monster.. Får se hur damen är i morgon annars vet jag inte vad jag ska ta och göra med henne.

Har era hästar haft såna här perioder någon gång?

Lilla monstret våren 2010.


Kommentarer
Postat av: s

sv: Ja men visst :) :o

2011-01-04 @ 20:12:52
URL: http://simplyythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0