Morgonfodring!

Kom nyss in efter en lång morgonfodring! Var uppe & ute i stallet vid 08-tiden imorse, slå den ni! Då släppte jag ut alla hästarna och jag hade den turen att få ta ut Amanda och mini, där båda stegrade sig och slet sig ifrån mig.. KUL! Så en springtur fick jag med på köpet haha, men som ur var så sprang de bara in i hagen. När jag kom in i stallet hadem Linat lämnat ett meddelande där de stod att Igårkväll hade Stonielyckat ta sig ur sin box (?) , vid kvällsfodringen! hahaom jag attade, lilla SuperStonie!


JUSTE när jagkom in i huset igen så hade Irma gjort iordning jättegod frukost till oss, Så nu ska vi äta frukost sen ut och rida i snöstormen! Irma ärallt bra hon :')

Har ni snöstorm hos er förressten? för här öser det ned!






Kommentarer
Postat av: tilda

Här regnar det lite smått! (:

2011-01-16 @ 13:27:20
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0