Örby

Nu sitte rjag äntligen hemma i mitt efterlängtade rum efter en vecka uppe i stallet. Så idag får Sten antingen vila eller så skulle Lina vara så snäll och longera honom lite , spelar ingen roll lite vilket som. Men åh så skönt det var att sova i min egen säng  i natt! Fast man inte tror det så tror jag verkligen att man sover så mycket bättre hemma hos sig själv. Annars sover jag hos i Irma i dagarna och de är trevligt det med men de blir aldrig den där skön känslan att sova hemma.

Tror jag ska sätta mig och planera in lite tävlingar för säsongen idag, men först och främst träningar! :)Ska se om jag får tag på Irma, hon är påväg upp till Kungsberget nu för att åka skidor, så att vi kan snacka ihop oss lite. Pappa tycker de blir så krångligt att köra då han måste först upp till Norrtälje sedan till Tävlingsplatsen för att sedan igen åka till Norrtälje och därifrån hem. Bensinen landar väl på runt 1000-1500 kr plus att det kommer att ta runt 6-7 timmar bara i bilen. Så jag samåker oftast med Irma , fast även också Lina ibland :)

Men Men nu ska jag slänga mig i soffan och bara vila! Får se hur det blir ikväll , men både Sten och Jag får iallafall en vilo-dag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0