Regn!

Det regnade och var äckligt ute så jag tog ner henne en snabbis på volten. Jag hade väl inte direkt världens lust att sitta och nöta så det blev väl inte så mycket av bra ridning. Hon lyssnade annars helt okej, stretig i höger varv och när jag inte har sån lust så övergår jag så lätt till vänster varv för där är hon lättare. Måste sluta med det och jobba mer i höger varv. Får ta tag i det ordentligt i vår mer när man orkar rida ordernligt. Vi har ju inget ridhus så det blir volten som gäller. Hoppas på bättre inställning från hennes och min sida nästa vecka.

Varje gång jag ser den här bilden så känner jag inte igen mig själv! Det ser inte ut som jag!


Kommentarer
Postat av: tilda

sv jag vet inte än! :( <3

2011-01-16 @ 21:46:47
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0