Ridbyxor

Jag provade nyss lite gammla ridbyxor som jag hittade i min gaderob. Hittade 2par oskodda som jag inte har ridit med på flera år. Har nämligen en tendens till att inte gilla att rida med oskodda, vill ha mina helskodda. Men i alla fall, provade 2st som jag inte viste om jag kunde ha men de satt perfekt! Ett par var 160-storlek som jag måste ha köpr för flera hundra år sen, men dessa passade bra. Jag är ju trots allt 160cm lång så varför inte? Sen såg jag även mina ridbyxor som jag brukar ha på sommaren, de är de skönaste ridbyxor jag någonsin haft! Att ta på sig dem är som att komma till paradiset, jag skojjar inte! Tyvärr är dessa trasiga på båda knäna då jag sommaren 2009 ramlade med min moppe påväg till stallet och skrapade upp knäna.. Men jag rider ändå med dem hemma på sommaren.

Så, har ni några ridbyxor som ni liksom verkligen inte kan släppa?
eller är det bara jag som har sånna fasoner?

Kolla där hittade jag en bild när jag har dem på mig hhaha! :D Sånt där hål är det på andra knät också. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0