Ridhus

Idag var jag och Emma iväg till Kvilunda och red i ridhus. Herregud vad det var skönt. Kunde verkligen jobba henne och hon var verkligen underbar idag. I början var hon lite små spänd men efter en stund slappnade hon av och gick fint och lungt i traven. Kunde även samla ihop galoppen någolunda. Travade över lite kavaletti bommar och hon vaknade till lite mer men lyfte inte på benen så mycket jag tycker hon ska göra. Men vad ska man förvänta sig efter att inte ens ha ridit ordentligt så här på 1-2månader. Började hoppa efter ett tag(de var andra där samtidigt) Hon tyckte det var kul men hon fick inte med sig bakbenen så hon slarvade lite men rev inte. Jag är verkligen nöjd med henne. Ska försöka komma iväg lite mer nån annan gång. För det har behövdes verkligen!

Rosa fleece täcke, ja jag vet hon är D-ponny men jag älskar rosa och hon är ju galet söt i det.

Min prinsessa är finast

Film kommer kanske upp ikväll när Emma kommer hem och har tid att lägga över dem på datan. De finns nämligen på hennes mobil.


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

härligt! ja vill oxå till ridhus x)

söt hon va i de täcket ^^

2011-01-30 @ 17:28:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0