Ridningen idag



Okej, rubriken är väl inte det bästa eftersom det inte blev mycket till ridning eftersom volten fortfarande inte tillåter till att rida där.. Hon halkade runt och var ostadig och hade inte direkt lust att arbeta. I morgon slutar Irma och jag 12 så då ska vi rida ut och då kanske vi kan rida lite mer ordentligt. Annars så är allt bra med mig. Måste bara komma in i skolrutinerna igen, är fortfarande lite trött men det kommer nog vända snart. Hoppas jag.

Jag är så suugen på att komma igång och tävla och träna ordentligt nu. 2011, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ojj tack så jätte mycket :D

2011-01-11 @ 20:03:48
URL: http://majckis.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: Tack för tipset, jag har aldrig tänkt på det förut och det är ingen som har kommenterat det heller. Men det var bra att du sa till :)



Men jag ska fixa ny design inom dom närmaste dagarna :D

2011-01-11 @ 21:52:58
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du ser lite stor ut på din ponny :)



asbra blogg

2011-01-12 @ 22:33:59
Postat av: Anonym

du ser lite stor ut på din ponny :)



asbra blogg

2011-01-12 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0