sleepy sunday

Mycket till ridning blev det ikke idag! Slappade hos Lina hela förmiddagen sen var jag ute i stallet till 15-tiden..När jag väl var ute så mockade jag och fixade iordning allting, när jag skulle fylla vattenhinken såg jag även att Stonie hade bajsat i hela vattenhinken, SKIThäst! Det var riktigt äckligt haha, så blev tvungen att tömma och skurta ur hela hinken.. tack Sten, tack! Då klockan redan var så mycket så gick jag ner i hagen till sten och myyyyste lite grann bara. Fick skjuts till Stockholm av Anna som äger Kulan , och nu sitter jag här!


I bilen på G hem pratade jag & Anna om hur kul det kommer bli i sommar, eller till vren när snön och isen smälter! Då vi kan rida varje dag , träna och tävla för att bli bäst och visa vad vi går för! sen till sommarn blir det ju ridläger iår igen som vi GG's ska jobba på. Ser så fram emot denna sommar så ni vet inte! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; aha :P Lite kuligt faktiskt :P Vi har också ca 60-90 besökare!

Jag diggar också erat namn ^^

2011-01-23 @ 19:31:16
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0