someday i'll know

Idag är inte min bästa dag. Jag känner mig trött och lite nere, har inte kunnat äta och vill bara lägga mig i sängen! Men tyvärr hinner jag inte det för idag ska jag sitta och plugga hela dagen. Så tyvärr blir det inget stallbesök för mig idag, vilket suger! Får se om jag kanske åker upp väldigt tidigt imorgon ( då pratar jag runt 06- tiden ) och sen tar mig hem på ett eller annat sätt.

Det som står på min to-do lista idag är :

  • Skriva en filmanalys om filmen Leon ( Svenska A )
  • Jobba från tal 1040-1065                 ( Matte B )
  • Analysera ett texthäfte                     ( Svenska A )
  • Uppgifter i att slå i en kartbok           ( Geografi A )
  • och sen om jag orkar skriva en Engelsk uppsats.  


Usch den känns väldigt lång ifrån det stadiet jag är i nu.. Men men , jag får ta mig i kragen och göra mitt jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0