SUPER-STEN ROCKAR FETT

 

Stonie

Kom upp till stallet SENT idag, vilket betyddde ingen ridning. Vid 21-tiden var jag ute och mockade och sen hann jag snabbt slänga på Stonie en tömkörnings-jord som jag longerade han med inspännigar på en stund. Blev några varv på volteni låg form, idag var han samarbetsvillig! Fast i slutet visades den rätta Stonie lite granna, några bock-språng och plötsliga galopp fatnningar, JA de är ju STEN ja snackar om!

Jag tänkte bara förtydliga en sak som jag verkligen tycker är super braatt ha i stallet! Tömkörnings-Jordar , De är tur för  mig att Westerlundarna har allt sm man kan få användning av ibland för JAG själv skulla aldrig kommit på tanken med att köpa en sån här! MEN när man inte har tid att rida ,eller kanske hästen fått lite skav av sadeln så kan man jobba de minst lika mytcket med hjälp av en sån här! SUPERBRA tycker jag, likelikelike!

Sten fick agera modell idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0