Svar på kommentar!




Tänkte svara på en kommentar jag fick om inlägget jag skrev tidigare idag om att jag börjat galoppera Sten igen! Hänt och hänt kan jag väl inte säga att det gjort, han har inte varit skadad eller sjuk osv. MEN då jag bara haft honom i snart 3 månader så började han trilskas med mig och bockade av mig gång på gång i ridningen så bestämde mig för att ta itu med honom ifrån marken! Där av allt markarbete med longering + inspänningar osv. Nu har jag precis börjat sitta upp på honom igen och allt känns faktiskt jättebra! Stenis är en liten busunge som älskar snön, där av all överskotts energi plus en liten feg Emma på ryggen.. hehe han tog tillfället i akt kan man säga! ;D

Hoppas du är nöjd med svaret, men inte tar mig som värsta fegisen hehe! Kul med kommentarer! :)


Kommentarer
Postat av: tilda

Hörre ni kära vänner! :)

Nu har vi frågestund på bloggggggen! :) fråga gärna massa frågor (a)

Pusss på er mina fina cheyyor! <3

2011-01-06 @ 22:11:07
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0