Svar på kommentar!



Fick den här frågan, har svarat på den förut men det skadar inte att svara igen, hehe.
Ja du.. Hahah jag har så himla svårt att komma på precis hur det var men ska väl försöka! Området där stallet ligger heter Gryta så där ifrån får vi ju såklart Gryta. Sen Girls, haha jag sms:ade Emma förra gången jag skulle svara på frågan och hon skrev att vi lallade runt i stallet precis som vilken dag som helst när vi GG's är samlade. Och helt plötsligt så kom hon på GrytaGirls, för ja det är ju vi 3 tjejer. Så hon fick då en ide att vi skulle starta en blogg och vi gjorde det! Så vi är tjejerna i Gryta. Liksom, GrytaTjejerna? nää det låter ju lite roligt så därför fick det bli GrytaGirls. För det låter coolare + att jag och Emma är engelska freak!
Hoppas du är nöjd med det svaret Jessica!

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

jaha va bra :D ja är nöjd ^^ haha !

sv; okeej ja hade aldrig sett den på bio :o

2011-01-26 @ 19:31:40
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0