Taggar galet!

Jag sitter här och taggar galet inför People's Choice Awards i natt. Har verkligen sett fram emot detta. Röda mattan början halv 2 i natt och själva shoen klockan 3. Jag kanske ska försöka sova lite innan men vi får se hur det blir med det. Tror inte jag kommer kunna göra det..
I morgon ska jag i alla fall vara i stallet tidigt för att kunna få skjuts hem innan mina föräldrar åker iväg på musikal inne i Stockholm. Irma och Emma följer i alla fall med mig hem så vi blir här hela dagen. Det är morgon dagens planer. Nu ska jag tagga vidare inför natten och att äntligen få se mina favoriter tillsammans igen inför publik och förhoppningsvis ta emot massa priser. Men det är ju People's Choice, och ja vi TwiFans är bäst så varför skulle vi inte vinna? Kommer ihåg från förra året när jag satt uppe hela natten och började skolan dagen efter haha! Den dagen var bra knasig!
Om jag ska vara helt ärlig är jag mest taggad inför att äntligen få Robsten tillsammans under en gala igen!
Ha en trevlig kväll!
Okej detta handlade inte alls om hästisar, men en insyn i mitt galna Twilight liv fick ni allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0