träna mentalt

Nu när jag varken är i stallet , eller kan rida när jag väl är i stallet så brukar jag träna lite mentalt hemma istället! Kanske låter jätte töntigt , men men here we go! Jag brukar kolla på filmer från tidigare träningar och tävlingar för att verkligen se vad jag gör för fel och sak förbättra. Desamma när det gäller bilder! Så nu är jag råtaggad på att komma iväg och kunna träna på riktigt för nu vet jag, eller vet och vet, men har en aning på hur jag ska kunna utveckla mig själv! Min sits över hinder ( då Sten bara hoppar med ryggen! ), att stilla skänkeln mer och sänka händerna!  Så detta har jag suttit och gjort idag faktistk supermysigt och se tillbaka på mina första riktiga tävlingar med lille Stonie, my loverboy! Han är stjärnan i mitt liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0