tränat kroppen!

Kom faktiskt alldeles nyss hem ifrån Gymmet! helt otroligt va?! Haha det tycker iallafall jag! Men jag har haft lust att träna sen i lördags så idag tog jag mig i kragen och åkte dit. köpte ett 10 gångers kort för 400:- Så nu jädrar ska kroppen trimmas och komma åter i form , hehe! Innan jag köpte Sten och började med ridningen på ''riktigt'' igen så tränade jag handboll 4-5 gånger i veckan. Så Jag har bytt inriktning helt , men är riktigt nöjd med det! ¨

Så nu har jag snackat med min storasyster och vi ska försöka komma iväg till gymmet tillsammans varje torsdag eftermiddag runt 14-tiden, då jag kommer hem ifrån stallet på mina distans dagar! Så kommer vi att träna tillsamman och sedan åker jag hem och studerar. Jag ska nog även försöka trycka in ett träningspass på tisdagen vid samma tid om jag har tid/lust/ork! PLUS att jag ska försöka att inte käka något godis tills Helgen samt dricka LÄSK, mina tänder mår inte alls bra i dagens tillstånd där det enda jag knaprar på är godis & Coca Cola.. haha.

 

Så 2011 , Nu kör vi!



(man går ju som sagt på Stockholms idrottsgymnasium, haha! )


Kommentarer
Postat av: keela

YEEY! vad kul att höra :) tack!

2011-01-12 @ 07:35:02
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: ebba

> TACK !! detsamma.

2011-01-12 @ 11:57:39
URL: http://drawadinosaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0