Uteritt

Sten

 Anna & Jag ade kommit överens om att Sten skulle få komma ut i skogen lite idag, så Ja en skritt-tur i skogen blev det. Jag red och Annagick bredvid och gjorde mig sällskap, superskönt! Började med att skritta längs skogstorps vägen sen gick vi in i skogen en stund. Allt gick bra tills jag kännde att han började spänna sig = Jag blir rädd och spänner mig ännu mera. Slutade med att Stonie for iväg i bockande galopp och jag ligger på marken! Tur at det var snö iallafal , för mjukt landade jag haha! Fångade in honom och hoppade upp igen. Skrittade ut i cirka 30-40 minuter till och kände mig jättenöjd efteråt. Anna sade att det var bra gjort av mig så då blev jag riktigt glad! Bus-Sten!'


 




Kommentarer
Postat av: Mira

Sv: tack!Jag har köpt det på hööks för länge sen! x)

2011-01-13 @ 19:48:00
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Mira

Sv: tack!Jag har köpt det på hööks för länge sen! x)

2011-01-13 @ 19:48:28
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0