Morgondagens planer!

Imorgon Söndag, ska jag ta mitt pick o pack och dra upp till Norrtälje! Funtar på att packa ihop lite grejer redan nu så jag slipper göra det imorrn, ska stanna där ett tag så nu kommer det att bli mycket häst-bloggande! ( som jag inte alls gjort något av på länge pga sjukdomen! ) Men men, så här ser mina planer ut för imorrn!

 

Reseförslag Söndag 2 januari

09:08: Du är framme 12:18.
3 byten. Restid: 3 timmar och 10 minuter

  1. buss 165
    ca 09:08 - 09:29 buss 165 från Helgestavägen mot Liljeholmen. Kliv av vid Liljeholmen.
  2. tunnelbanans röda linje 14
    09:33 - 09:57 tunnelbanans röda linje 14 från Liljeholmen mot Mörby centrum. Kliv av vid Danderyds sjukhus.
  3. blåbuss 676
    10:08 - 11:02 blåbuss 676 från Danderyds sjukhus mot Norrtälje. Kliv av vid Norrtälje busstation.
  4. buss 645
    11:20 - 12:18 buss 645 från Norrtälje busstation mot Gåsvik. Kliv av vid Söderby nedre.


som sagt .. 3 timmar, mums! MEN vad gör man itne för sina älskade? hihi nej men sen efter det när jag kommit fram blir det ut i snön och busa med massa hästar, hundar och mina vänner såklart! Om några dagar kanske även Tilda och Biss kommer ut. SUPERMYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0