Trött på detta äckel väder.

Jag är trött på detta kassa väder. Idag kunde jag itne rida för det gick inte över huvudtaget på volten. Halt på spåret och innanför så trampar de igenom skaren och jag vill inte att hon ska gå igenom där och riskera att göra sig illa. Rida ut är ingen idee. Isgata på hela vägarna + att det är kolsvart när jag kommer ut till stallet. Åååååh är så trött på denna vinter, den kan ta och försvinna nu så jag kan rida och träna normalt igen. Ska ta ett snack med min pappa och försöka få honom att köra mig till ett ridhus i helgen så jag kan rida och hoppa! Hoppas han går med på det bara. Nu måste jag göra en läxa vilket jag inte orkar. Är trött på allt nu, vill bara lägga mig och sova och ligga där tills i mars när jag drar till Thailand.

Dessa bilder blir jag alldeles fnissig av, ååh va de ör snygga.. muummms hehe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0