Hallå där!

hallå där! Det är Irma som skriver, det var ett tag sen. Just nu ligger jag i sängen och kollar på film, jag ska snart gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon. Det är en hel del som jag ska hinna göra imorgon. Toppa är anmäld till tävlingen på Onsdag så jag ska fixa lite inför det. Dock blir jag inte borta så länge eftersom det totalt är typ tio starter i första klassen som är den ända som jag ska starta. Jag räknar med att vara hemma innan elva.
Imorgon ska jag även rida Komplett, Garlic och Russin och kanske morgonfodra. Sen ska jag åka med mamma in till Norrtälje och handla så som sagt dags att sova!


Diggar godis påsen som Mirah köpte till mig! 110 kr fick jag betala för den haha
Irma gillar godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0