Vårens tävlingar

Sitter nu och kollar på lite tävlingar inför i vår. Vill åka till Heby den 12 Februari och starta LC, LB. Sen vill jag även till Stäket helgen efter, alltså den 20 februari. Irma snackade om att hon skulle tävla storhäst den 19 på Stäket och vi snackade lite om att jag kanske ska starta där innan allsvenskan drar igång. Det skulle ju vara skönt. Hade även tänkt att åka till Södertälje men de hade ställt in tävlingen där. Annars så blir det nog Södertörn, beroende på vilka klasser de har. Sen åker jag bort i 2veckor så efter det får man väl ta tävlingarna som de kommer. Är hur som helst riktigt sjukt taggad på att komma ut igen och köra gärnet. Hoppas att hon går bättre så vi så småning om kan debutera LA. Har inte brottom upp men det skulle vara kul att göra det i år. Men som sagt, det beror ju helt på hur hon går och hur vi uttvecklas tillsammans, för det anser jag fortfarande att vi verkligen gör.
Min lilla prinsessa och jag ska ut och rocka i vår!

Har ni som tävlar planerat in något?


Kommentarer
Postat av: tilda

men det var ju L:B - msv b på södertälje ;) tävlingen på södertörn är div 1 och elitallsvenskan! :)

2011-01-28 @ 21:57:51
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har gjort klart hela min tävlingsplanering f´ör i år. Men så ska man ju se till så att den håller och att varken man själv eller hästarna blir sjuk/skadad. Min tävlingsplanering finns att läsa på http://dondulu.blogspot.com/2011/01/nytt-ar-nya-mojligheter.html

2011-02-01 @ 13:45:38
URL: http://dondulu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0