Den senaste tiden!

Det här hänt en del den senaste tiden!!

Cakan har startat sin första 1m klass! Hon gick bättre där en i 90 så det är det som vi kommer köra på i förtsättningen.



Toppa är fortfarande till salu.


Vi har fått nya hästar, tre haflingers - Nobel Queen (Queenie), Stardust (Sture) och Little Friende (Lillen, på bild). En Appaloosa som heter Maja, men mer om henne senare (på bild 2), Och en liten stor häst med okänd härstammning som heter Lakritz (Lacke).

Cakan är uthyrd till en tjej som heter Agnes i tre veckor, hon äör en jätte duktig dressyr ryttare.


Jag har slått mitt höjd rekord, hoppade 1,50 på Garlic!


Vi har fått två föl hemma! Ett sto e. King Louie u. Caramell som ska heta Candy Queen (Candy, på bilden), och en hingst e. King Louie u. Minerva som ska heta Apollo King (Pollen)


Jag och Garlic börjar få bättre resultat i LA! Med stadigare rundor, vi vägrade ut oss på Heby men med riktigt fina språng.


Jag har tävlat Cormack igen, vi kom fyra i 1,10 och hoppade en omhoppning på 1,15! Jätte läskigt, vi kom iallafall runt med fyra fel i omhoppningen.



Toppa har terrängtränat och gjorde det jätte bra!


Vi har haft fyra läger än så länge! Med massa underbara tjejer! Och jätte duktiga hästar!!


Jag åkte till Matilda med mina hästar, eller jag tog me Garlic och Maya, vi var där i fem dagar och red tillsammans varje dag!


Min syster Mirah har fått barn, en liten flicka som heter Elmina. Snart är det dags för henne att börja rida igen och då ska jag inte längre rida Cormack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0