A day on paradise beach

I morse bestämde vi oss för att åka iväg till Paradise beach och det gjorde vi. En väldigt liten strand som låg 20-30minuter sydväst om Patong. Stranden var jätte fin men jag gillar Liaem Singh bättre.
I går kväll när vi var ute på stan köpte jag min två pike tröjor från Ralph Lauren. Skit snygga att ha och rida nu när det snart kommer bli varmare ute. Köpte även iPhone skal till lilla Emma och ska köpa ett ännu ett till idag samt ett till mig också. Idag ska jag orkar köpa två par solbrillor åt Matilda och Irma också. Mycket shopping här!
Såg att kommentarerna har minskat.. Kom igen nu vi har ju endel besökare så sätt igång att kommentera nu! Mycket roligare att skriva om man får respons för det. Och som jag sagt förr, kommenterar ni hittar vi till er!



Såhär lockigt blir mitt hår efter en dag på stranden.. Ser helt CRAZY ut!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser helt underbart ut i solen! Gillar skarpt ditt hår, har likadant själv... =D

2011-03-15 @ 13:42:22
URL: http://tokfiaz.blogg.se/
Postat av: tilda

ååhå va mysigt! Saknar dig här hemma i kylan! <3

2011-03-15 @ 21:17:35
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0