Annons

Förra helgen la vi ut annonser på Toppa och garlic. Direkt när Galics var ute så ångrade jag mig och ville ta bort den, jag vill ju inte sälja honom! Men jag gjorde inte det. om han kan få ett nytt bra hem så måste jag ge honom den chansen, nu när jag ska ha stor häst så kommer jag inte kunna lägga ner så mycket tid på honom och det skulle inte vara rättvist, han vill ju inte bli pansionär. Men om vi inte hittar ett hem till Garlic som känns rätt så får han hälldre stanna på gården. Toppa känns också lite jobbigt att lämna ifrån sig, jag har trots allt ridit in henne själv och det känns konstigt att en annan ryttare ska tävla henne men jag har inte samma band till henne som till Garlic.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0