Dag 6 - Det här äter min häst varje dag

Det blir lite glest mellan dagarna men jag tar det helt enkelt när jag har tid. Så här kommer dag 6!

Det här äter min häst vaje dag
Så här äter mina hästar på vintern, när det blir varmare kommer listan att ändras.

Garlic
Morgon, Lunch & Eftermiddag: Garlic går med fri tillgång till Hö hela dagarna.
Kväll: 5kg hösilage, 1kg protein plus, mineraler och betfor


Toppa
Morgon: 2 kg hösilage
Lunch: 2 kg Hösilage
Eftermiddag: 2 kg hösilage + lite havre efter ridning
Kväll: 4 kg hösilage, 1/2 kg havre, mineraler, betfor

Komplett
Morgon: 2 kg hösilage
Lunch: 2 kg hösilage
Eftermiddag: 2 kg hösilage
Kväll: 5 kg hösilage, 1/2 kg havre, 1/2 korn, mineraler, betfor

Cakan
Morgon, Lunch & Eftermiddag: Cakan går med fri tillgång till Hö hela dagarna.
Kväll: 6 kg Hösilage, 1 kg havre, mineraler, betfor


Inte ett jätte roligt inlägg kanske men nästa dag på listan blir lite roligare! Så ska jag skriva min topp tio lista på favorit hästar, nån som kan gissa vem som ligger etta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0