Dagens ridpass!

Toppa
Idag blev det ett långt och hårt pass på volten! Det var första gången på flera veckor som jag red henne på volten, jag brukar mest rida ut eftersom hon har haft lite dålig framot drivning. I början var hon väldigt stel men jag jobbade med massa volter och vändningar så hon blev mjukare mot slutet! Jag jobbade också mycket med hennes bog som hon gärna skjuter ut! Det är dags att börja hård rida henne nu för att få igång konditionen för tävlingssäsongen.

Cakan
Jag red henne en kort stund på volten och jobbade bara i skritt och trav. Jag broddade henne bak innan för att det skulle gå bättre att rida men hon halkade runt ändå, hon bär sig inte så bra än och har lite svårt med balansen. Annars så kändes detr super! hon var lugn och fin.

Komplett
Jag tog upp även henne på volten idag vilket jag inte gör så ofta! Hon kändes jätte fin! Hon brukar gå mycket bakom handen men idag vågade hon ta lite stöd i handen och det är ett stor framsteg!

Garlic
Maya red honom idag och han var super, super fin!! Maya rider honom väldigt bra. Han var lite busig idag och bockade lite men allt gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0