Dagens ridpass

Idag fick mina hästar stå eftersom jag är hos Matilda, så idag red jag istället på hennes hästar.

Bonny & Vince
Vi började med att rida hennes D-pnnyer, Bonny har hon lånat av oss för att rida till och tävla. Jag började med Vince men fick sen också rida Bonny en stund. Tildas volt är helt fri från sö och is så idag ställde vi upp två hinder och hoppade lite. Bonny stuttsade lite med Tilda och gjorde nått litet hopp men annars så var hon jätte fin! Vince skötte sig super och båda är så klart super roliga att rida!

Vi tog lite kort när vi hoppade så de kommer ut imorgon eller Torsdag

Bisse & Epok
Vi red ut tillsammans på Tildas C-ponny Bisse och en 6-åring som står i deras stall som Matilda rider ibland. Jag red Lilla Biss som gick super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0