Dagens skräck i punkter

  • Hur ska vi få på en häst som inte vill bli lastad?
  • Mirah hade aldrig kört transport förut!
  • Vi hade ingen vägbeskrivning, hur fan ska vi hitta? (vi lyckades bara köra fel en gång)
  • Intruz gillar inte att åka transport. Han har klastrofobi.
  • Vi kommer bli sena.
  • Vi är "bara" två timmar tidiga.
  • Intruz kommer kasta sig ut eftersom vi inte har en lång bom att åka brett med.¨
  • Jag tror jag har glömt nummerlappen
  • Vad har han för nummer.
  • Shit jag startar snart!!!.
  • Men åh när får jag gå in och rida fram.
  • Jag kommer spy
  • Jag kommer svimma.
  • Kan jag inte bara få gå in och få det överstökat.
  • jag ångrade mig! Kan vi åka hem?
  • Jag kan inte pogrammet!
  • Han kommer bli jätte spänd!
  • Jag får inte glöma pogrammet!!
  • Snälla, snäll jag vill inte komma sist.
  • Om jag får mindre en 5 på sitsen så dör jag.
  • Är det inte min tur snart?!?
  • ÅH äntligen är det över! Men hur ska vi få på hästen igen?
  • Och hur gör man om chaffören aldrig har kört släp förut och inte har en aning om hur man backar?
  • ALDRIG MER!!
  • Jag kanske kan starat nästa omgång också :)



Resultat video och bilder kommer senare när jag har fått tillbaka min kamera sladd från min kära syster, det blir troligtvis imorgon. Nu ska jag lägga mig i soffan och sova min rygg har nämligem inte inte mått så bra idag, den var inte så sugen på att tävla.


Kommentarer
Postat av: Skoguiden

Var gärna med i min tävling: http://skoguiden.nu/2011/03/21/tavla-med-skoguiden

2011-03-21 @ 14:59:16
URL: http://skoguiden.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0