Den döde uppstår!

Somnade bra tid igår och har faktiskt fått sova ialalfall 7 timmar i rad nu, vaknade runt 8-tiden men har haft ont i kroppen och bara legat och vridit mig fram och tillbaka i väntan på om jag vågar ta mig upp eller inte. Hatar att ha det så här. Ena minuten känner man sig nästan 100% frisk och får lite hopp, sen nästa när man väl reser sig så blir man svimfärdig och får nästan en black out. Men idag mår jag bättre, mycket bättre. Sitter redan med ett glas Svartvinbärs saft och ska försöka få i mig så mycket näring som möjligt idag så att jag kan ta mig till förstskolan sen upp til Gryta imorrn. Älskade Gryta. Älskade änner. Älskade Team GG.

 

  
Laddade upp denna på bilddagboken för att kunna spara den sen lägga in den på bloggen, på 30 sekunder fick jag det här i Privat Mailen och jag dog lite smått haha..


Kommentarer
Postat av: julia

sv; tacktack!

fin blogg :)

2011-03-29 @ 14:21:28
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0