Ett lyckat ridpass!

Rudy
Min älskade lilla prinsessa. Red på volten tillsammans med Irma och Emma och hon var så mysig. Så fort jag kortade tyglarna och började jobba henne gick hon ned i en bekväm låg form och arbetade på med mycket kraft framot bakifrån. Gick super fint i traven och hade ett bra flow. Det ända som bråkar nu är när jag ska flytta henne för skänkeln i vänster varv. Så har nu bestämt att jag ska strunta i det tills jag kan få hjälp av tränare. I galoppen arbetade hon på jätte fint och sökte sig nedåt här i båda varven. Gjorde övningar genom att rida snätt igenom och sakta av till trav och byta galopp. Hon har inte fått till galopp ombyte än men det kommer! Sen kunde jag även korta henne jätte mycket i galoppen idag. Hon var så himla fin. Älskade bästa finaste ponny.


Outfit Lina:
Hjälm: Hööks
Jacka: Runway ( min skoljacka som nu får bli ridjacka!)
Ridbyxor: Treadstone
Stövlar: Pioneer

Outfit Rudy:
Träns: Eget ihop plock
Sadel: I have no idea!
Schabrak: Jacson
Ländtäcke: TM

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Tack så jättemycket! :D Ja det var otroligt kul att få kamma hem championatet :)

2011-03-09 @ 23:02:42
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0