Fredag!

Äntligen Fredag, superskönt för min del! Ikväll så ska jag ta med mig Jennifer upp till stallet och eftersom Westerlundarna ska iväg så ska vi bo i lägenheten för natten! Jag har packat allt ihop och kommer ha med mig datorn men får se om jag får igång internetet när jag väl är där! Vi har iallafall planerat att hinna rida minst 1 häst var och kvälls fodra ikväll samt morgonfodra och släppa ut imorgon, så de kommer bli en tuff helg!


[ Jennifer och jag hade lite kul igår med kameran och min ursnygga balkong, visst blev de bra?! ] 

Nu ska vi röra oss mot skolan och först ha idrott sen gå på studiebesök, direkt efter det rullar vi upp mot norrtälje för att fixa oxh trixa ihop det sista! Denna dag kommer bli riktigt Awesome om den blir som de känns, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0