GG Gillar!

Mountain Horse Damridbyxa Lauren



Än så länge har jag dem i rött, blått och vitt! Men jag vill och kommer förmodligen att köpa även de bruna och de svarta. De ät helt klart mina favorit ridbyxor, jag älskar dem!! De är i ett jätte bra matrial och har en mjuk helskoning. Jag gillar den breda kanten upptill och säskillt att den blir högre bak, det är jätte skönt när man rider. Jag tycker att korset bak och märket med guldtext är jätte snyggt och det är även väldigt snygga fickor fram! Även Lina och Emma tycker att det är super sköna och snygga.
Ni kanske har märkt att Mountain Horse är ett av mina favorit märken?


Mina blå och röda!





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0