GG's aktivering under dagen:

Emma
Sten:

Efter gårdagens träningspass så tyckte jag själv att vi båda förtjänade en dags vila. Sen för det andra skulle jag tyvärr inte hinna med Sten idag. Riktigt tråkigt att inte hunnit se honom idag, haha fjollig man är! Tanken var att han skulle skos idag men tyvärr så kunde inte vår hovslagare ta sig ut till Gryta då hennes hästar rymde, hehe hoppas hon fick tag i de! :)


Irma

Toppa & Garlic:

Uteritt med vår lilla fjärde GrytaGirl som inte är en GrytaGirl MEN borde vara det , Maya! Maya red toppa och jag Garlic. Båda skötte sig bra och det blev en mysig runda ner till Rune's kurva med mycket galopp och piggelin ponnysar!

 

Komplett:

Maya red Komplett tillsammans med Lina & Rudy, medans jag själv mockade ALLA boxar i hela stallet. Tungt, men riktigt skönt när de väl var gjort! Komplett såg mjuk och fin ut och Maya var nöjd, så alla glada och nöjda!

 

Lina

Rudy:

Idag älskade jag min ponny, hon var super! Hon var mjuk i munnen och lyssnade super på mina hjälper. Hon protesterade lite när jag skulle flytta henne för skänkeln, alltså upp på bakbenen. Men jag vann över henne idag och då gick hon fint även där. Sen i galoppen var hon underbar. Gick i fin form i båda varven varv efter varv och gick att ställa och allt. Jag var verkligen super glad och nöjd med min ponny. Eller kanske är de nya ridstövlar?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0