Home at last!

Efter 2.5 timmes bussfärd så är jag äntligen hemma och ligger med datan i knät och mobilen i örat! I luren har jag Irma och vi snackar om hur denna vecka kommer bli.

Men men gårdagen och morgonen var supertrevligt! Jag och Jennifer red sammanlagt 4 hästar båda dagarna och alla ridpassen var uteritter! De hästarna vi red var igår ( fredag ) Sten, Bello, Toppa & Rudy. Sen imorse så blev det Sten, Rudy, Bello & Komplett! tänkte skriva lite om var och hur vi red men sen kom jag på att det blir ganska tråkigt och långdragigt att läsa då vi bara kunde skritta på lite olika ägar hit och dit.. man kan bara älska all is som ligger över hela Gryta!




hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata underlaget!



tänk när man kan galoppera på åkrarna igen och bara rida slippa tänka.. ååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0