Hoppningen!

Emma & Sten

I början var vi båda väldigt spända och sten tog för sig att göra några bock serier, men ajg satt kvar och vann över honom haha! Hoppade väldigt många bra övningar som vi kanske orkar rita upp senare annars skriver väl Irma eller Lina lite mer utförligt om hur vi gjorde. Mot slutet blev vi båda mer avslappnade och allt gick superbra. Landade på en bana som kanske låg runt 90cm, men höjden spelade itne så stor roll då jag var överlycklig at tjag klarade att hoppa honom igen! :)




Irma & Toppa

Träninghen började bra! Hon kändes väldigt framåt, särskillt i galoppen. När vi sen började hoppa så tycker jag att jag var lite dålig på att rama in henne till hindrena men hon hoppade fint ändå! När vi hoppade den sista banan så gjorde jag en miss som gjorde att hon stannade, när hon har stannat en gång så kommer hennes sto humör fram och hon vill inte hoppa mer, efter att jag hade tryckt över henne några gånger så fick hon tillbaka hopp lusten lite och hoppade bättre. Det var jätte kul att rida en riktig täning för Anna-Karin igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0