I mitt älskade Thailand

Har nu varit i Thailand i 5timmar. Flygresan gick fort och var inte alls så jobbig. Sov mesta delen av den. Har nu idag varit nere vid poolen en liten stund men gick nu upp för att jag är så himla trött och jag vill inte somna där nere. Här är klockan lika mycket som hos er fst +6timmar! Så alltså 16.någonting. Ska senare ikväll gå ut och äta och sen väntar det sig en god natts sömn.
Vädret har varit perfekt för en första dag. Lite moln på himlen, blåser lite grann men varmt är det och jag älskar't

Såhär ser poolen ut. Bilden togs 2009 när jag var här under sommaren!


Kommentarer
Postat av: sandralinden

sv: tack så mycket !:)

2011-03-13 @ 11:08:36
URL: http://sandralinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0