Dagens ridpass

Cakan
Jag och Mirah skrittade ut tillsammans på Cormack och Cakan i skogstorp. Cakan var jätte duktig och väldigt lugn, hon tittade och frös fast i marken några gånger men det var allt, hon börjar vänja sig vid att gå ut nu!

Toppa
Jag red på samma ställe med Toppa men med henne så blev det även trav och galopp på de ställena där det var bar mark. Hon var lite mer spänd än vanlig och hade väldigt studsig och kort galopp idag, jag jobbade lite med det genom att korta och länga den så på slutet blev det bätte. På vägen hem var hon jätte lugn och fin!

Garlic
Jag red även Garlic i Skogstorp idag, det är den bästa vägen att rida på. Han gick jätte bra på vägen bort, jag jobbade mycket med att korta honom och det blev mycket tempväxlingar. När jag vände så blev han väldigt pigg och började studsa, han gjorde ett hopp upp i luften men när jag då blev arg på honom så slutade han direkt! Duktig ponny!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0