Lite uppdatering från andra sidan jorden

Jag har inte hört av mig på några dagar men jag är ju faktiskt på semester!
De senaste dagarna har spenderats ute på havet, byte av hotell och ställe, solat,solat,solat, badat,badat!
Nu är vi i Nai Yang som ligger ändats 10minuter från flygplatsen. Vi har varit här sen i söndags och stanar tills på söndag när vi ska åka hem. Vi bor i en mini svit. Super fint och jätte bra hotell. Kanske lite stort för min smak men ändå väldigt mysigt och bra service osv. De senaste eftermiddagarna har det regnat och åskat massvis. Även idag från ca 4 så regnade det men nu har det nog slutat och vi ska väl snart ge oss ut och äta lite middag. Shopping och annat finns det inte mycket till här men det är lite skönt med några dagar då man bara kan slappa och slippa stressa sig igenom kvällarna. I morgon ska vi åka in till Patong och shoppa det sista sen behöver vi inte åka in dit mer och det ska vi inte heller göra. Skönt tycker jag. Sen ska det faktiskt bli skönt att komma hem om 5dagar. Lite hemlängtan har man ibland.
Men ni får ha det så bra så får vi se om jag hör av mig något mer eller om det inte blir förens jag landar hemma i Sverige.

vi kör lite ego style!


Kommentarer
Postat av: Fanny

VA gärna med och tävla om en discogrimma hos oss:) <3



http://ponnybrudarnaa.blogg.se/2011/march/var-tavling.html#comment

2011-03-22 @ 16:15:16
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0