Morgonfodring!

Nu är klockan runt 10-tiden och jag har faktiskt varit vaken ända sen 7 imorse! idag hade nämligen jag turen att morgonfodra stallet, haha. Började med att två unghästar hade rymt så jag kämpade med att fånga in de i 30-40 minuter men sen när de väl var inne rullade allt på superbra! Morgonfodring i vårat stall är att man kollar först så att alla hästar har vatten sen släpper ut de till deras hagar. Vi har 20 boxar var av att det står 19 hästar inne på nätterna så de är alla de som släpps ut.

efter fodringen har jag och irma jobbat med butiken och fixat inför rean i helgen, jag har även snott åt mig något riktigt fint som jag är supernöjd med! Kan ni gissa vad? , ett tips det fanns med på min ''inköpslista''!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0