Mysig dag

Nu har man kommit in på hotellrummet, duschat och fixat på sig lite kläder.
Idag for vi iväg till Liaem Singh igen, hehe. Vi blev bara där till ca 14. Jag gik och la mig vid poolen i 1 och en halv timme sen när vi kom tillbaka hit. Vädret har varit super idag. Strålande sol med mycket vind. Skönt när det svalkar så man slipper ligga och bli hur varm som helst i solen. Ikväll tror jag att vi ska ut och shoppa det sista som vi kan tänka på nu och sen såklart äta middag. Jag har önskat Savoy ner mot stranden och det ska det bli. I morgon ska vi troligtvis ut på en dagskryssning. Hoppas det blir av för det skulle vara super mysigt. Jag tänker dessutom på alla fina foto möjligheter jag skulle få.
Nu ska ni få några bilder från idag!

Internet är så segt att jag vill döda det!!! Så det blev bara en bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0