något som underskattas..

Västar! Dunvästar eller vanliga tunna västar är inte bara supersnygga utan också sköna att rida i! Nu till våren har de börjat dyka upp hur många riktigt snygga västar som helst och man bara smälter! Både Jag och Irma har en varsin väst från Mountain horse som vi använder hela tiden! Det sköna är att man slipper de krångliga med en stor och jobbig jacka även fast den värmer nästintill lika mycket. Här kommer några snygga västar jag hittade på nätet!

 



Mountain horse


Pikeur


Kommentarer
Postat av: Em.

Hej

Rösta på min pojkväns chips (länk finns på min blogg), meddela mig att du gjort det och du får en länkning på min blogg. På så sätt tar du del av mina 100 läsare om dagen

2011-03-08 @ 11:54:54
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0