Oaktiv dag idag!

Idag kommer nog jag (Irma) inte att vara så aktiv, min rygg har nämligen blovit mycke sämre, idag har jag tillomed svårt att gå! Jág ska till praktiken senare idag men jag ska inte rida nått utan det blir bara stall arbete idag. Vi får se om jag klarar av att rida alls idag, isåfall ska jag ta med Intruz och Cormack till ridhuset och de andra får vila för idag vill jag bara ligga kvar i sängen!

Föresten så bokade pappa och mamma en resa till oss i April igår! Den 9 April åker jag iväg till Nice i Frankrike över en helg! Måste passa på att tacka min fantastiska mamma som alltid ställer upp och kör mig till träningar och tävlingar!



Hit sak jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0