Packat och fixat!

Har hela eftermiddagen packat och fixat inför morgondagens tävling! Jag känner rätt så taggad, har bara varit på dåligt humör hela dagen menmen vi ska tänka framåt! Har putsat träns, sadel, stövlar och benskydden. Mina benskydd är i läder så det är viktigt att man tar hand om dem också för de utsätts ju för mest om man jämför med resten utav utrustningen. Lagt ner mitt marinblåa Glen Gordon schabrak, lendtäcke, hjälm, benskydd, rosa flecetäcke, sporrar, spö och sist men inte minst, okej jo minst nummerlapp! Jag är nog helt packad och mina egna kläder ligger här på sängen brevid mig. Ska försöka att komma i säng i bra tid ikväll då jag måste upp runt 5 i morgon.

Brukar ni göra allt i nån speciell ordning innan tävling?


Kommentarer
Postat av: Felicia

svar:

Nemen tack så jätte mkt :)

2011-03-04 @ 20:06:07
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

lycka till :)

2011-03-04 @ 20:27:58
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0