Promenad

Igår tog jag en superlång promenad med Sten så han verkligen fick sträcka ut sig efter ridningen i ridhuset! Det kanske inte kom fram på videon men vi red säkert i över 70 minuter och Sten blev riktigt svettig! Så dan efter fick han ta det lugnt, gick en 30-40 minuter bort mot båra sommarhagar och gud vad jag saknar att ha hästarna där. Stora ängar fyllda med gräs och skogs dungar här och där. Just nu är de heltäckta med snö och man vill bara gå i Idee..

Idag Fredag får Sten vila för jag hinner tyvärr inte upp till Gryta. Gårdagen spenderade jag hos Johanna på Ekerö och ikväll ska jag till Andreas så nästa gång jag tar mig till stallet är på Söndag. Får se om Irma kanske har tid och ork över någon dag för att motionera lite på min lille kille annars får han 2-dagars vila! .... vilket betyder att han kommer vara cccrazy på söndag, -ajdå..


hihi Stens mat och sov klocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0