Rudy & Intruz

Rudy
Idag red jag henne på volten tillsammans med Irma och Amanda. Hon var faktiskt riktigt fin idag. Lyssnade bra på mina hjälper. Hon var lite jobbig när jag skulle flytta henne för skänkeln i vänster varv. Vilket slutar med att hon blir sur och börjar ställa sig smått på bakbenen.. Men hon gav med sig efter en stund och då blev jag nöjd. Är alltså nöjd med dagens ridpass!

Intruz
Red ut med Irma och Toppa. Känner honom fortfarande inte så just nu är det mest bara för att jag ska lära känna honom alltså. Hitta knapparna osv. Men han skötte sig också bra. Det kommer nog bli bra med tiden ska ni se! Ser verkligen skit liten ut på han! Men jag kommer upp utan hjälp! Han är ju 180cm i manken. Högt? Ja!

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

oj , 180 cm de måste vara en bamsing!!

2011-03-08 @ 21:54:51
Postat av: tilda

haha oj förlåt att jag inte berättade om grabben på tävlingen Lina. Jag har haft fullt upp med att få honom i säng så jag har inte haft tid ;) <3

2011-03-08 @ 22:05:57
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: tilda

O DE DÄR VA ETT SVAR! GLÖMDE SKRIVA SV INNAN!! Haha fett random annars lixom! xD hahahhhhhhhaaaaahhhehö...

2011-03-08 @ 22:07:22
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: tilda

Han ärjuuu liten juuu. Det ärjuu du som är liten juu! Liten söt Lina ska rida ett stycke Intrus, OMG. Du kommer dö! Men ifall du gör det så måste jag bara tala om det för dig att JAG ÄLSKAR DIG! Så nu vet du de om du dör! Heheheh pusssssssssssss

2011-03-08 @ 22:09:20
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0