sa jag just, hemlängtan?

Sådär ja, vi kör en liten update från andra sidan jorden!
Hoppas ni har det bra hemma! Har hört att våren verkligen är påväg nu? Hoppas det är så för det skulle vara så otroligt skönt att komma hem till Sverige då. Med mig är det väl helt okej, just nu är jag trött på göra samma saker varje dag. Med ett annat ord kan man säga.. Hemlängtan... Tragiskt att behöva nämna ordet men that's it! Speciellt vid vissa tillfällen nu så känner jag bara att jag verkligen behöver mina tjejer. Ni vet, sätta sig ner och snacka om alla sina små tankar. För det behöver man. Det behöver jag just nu. Jag behöver Irma och Emma helt enkelt. Men snart är vi samlade igen och ni anar inte hur mycket jag längtar tills på måndag när jag får träffa dem! Känner jag mig själv rätt kan jag säkert börja gråta av lycka för sådan är jag.

Menmen. Ikväll ska vi bara chilla här i Nai Yang, äta mat gå lite på stranden, kanske en massage eller något? I morgon ska vi åka i till Patong och shoppa det sista. Vi var där igår och gick på bio. Riktigt nice! Sen i övermorgon så blir det packa packa hela kvällen för att på söndag dra oss mot flygplatsen vid 10 på morgonen.
Sådär ser mina sista dagar ut i Thailand och det ska bli skönt att komma hem till mina bästa vänner, vanliga rutiner och inte minst min älskade lilla ponny prinsessa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0