Sista natten i Thailand

Helt otroligt vad dessa 2veckor har gått fort!
Nu sitter jag här på hotellrummet och har nästan allt packat och ska bara ta det lugnt fram tills mamma kommer tillbaka och det kanske vankas lite efterrätt? Hehe men i alla fall så är det så att i morgon ska jag åka hem och det ska bli hur skönt som helst! Vi ska åka från hotellet runt 10 i morgon bitti och kommer till flygplatsen senast halv 11. Sedan ska vi fördröja tiden där tills 12:50 när planet lyfter och börjar sin resa mot Stockholm Arlanda. Landar runt halv 8 i morgon kväll Svensktid. Då blir det bara hem och sova för att orka upp till skolan på måndag!
Men denna resa har varit super. Jag behövde verkligen komma iväg från allt skit som hade hänt hemma och har nu verkligen fått tänka igenom allt som hänt mer eller mindre. Ska bli skönt att träffa mina älskade GG's och snacka av sig med dem och komma in i vardagen igen. Speciellt börja rida igen. Som jag har saknat det! Helt helt jukt vad det ska bli kul på måndag kväll. Kommer vara så trött men uuussshh vad jag längtar!
Nej nu ska jag väl fördriva min tid på internet och sen packa det sista så jag slipper stressa i morgon.
Nästa gång jag skriver är jag hemma vid min "nya" data! hehe min pappa har köpt en ny så ska få hans gamla Mac Book Pro :D

Bild som jag tog i förrgår har jag för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0