Tankar inför tävlingen!

Som jag har skrivit så är det dags för tävlig igen imorgon! Jag ska rida Garlic LB och LA på Heby och jag är jätte taggad! Han har känts super fin de senaste veckorna och jag har en bra känsla i magen! Jag hoppas på att kunna slå ritten som jag red sist jag tävlade LB regionalt! Det är jag säker på att jag kan göra. I LA derimot så kommer det bli lite svårare! På garlic har jag en nolla i LA, den var på Tierp i sommras, han kändes jätte fin då. Problemet för mig är att jag slutar rida i LA, det blir liksom för stort! Men det är sista året på ponny för min del så det är dags att börja rida! Mitt mål på Garlic för i år är att kvala MSV om jag lyckas med det så är jag super nöjd! Att tävla det är inte så viktigt även om det vore kul att ha gjort det innan jag börjar tävla häst på riktigt. Om jag ska nå det målet som jag har med "Gallan" så är det dags att brja jobba på det nu. 
Imorgon ska jag rid aför felfria rundor i båda klasserna och hoppas på att Garlic är på rätt humör, han humör avgör ganska mycket på tävling. Jag ska börja direkt när jag kommer in med att tagga honom till 1000! Han blir riktigt fin när han väl är på tävlings humör och jag ska få honom att visa det imorgon!

 




Kommentarer
Postat av: emelie francea

Kika gärna in på min blogg & lämna ett fotspår!

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam! :)

2011-03-04 @ 11:58:20
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0