Tävlings planer

I helgen ska jag(Lina), Irma och Emma åka till Väsby och tävla. Alltså hela GG ska dit! Idag är planerna att vi ska åka till ridhus och träna. Irma ska starta LD+5 på Toppa och LC LB på Garlic. Jag och Emma ska starta LC LB på Sten och Rudy. Det ska bli riktigt kul att komma ut och tävla nu igen. Nästa helg ska även jag och Emma åka iväg till Sollentuna och starta LC LB. Mycket tävling nu men man måste ta chansen nu när det finns tävlingar som passar en. Vi får hoppas att det går bra även då men nu får framför allt hoppas att det går bra i eftermiddag när vi ska till ridhus. Rudy har kännts väldigt pigg och stark de senaste dagarna så vi får se hur det går. Det är även dessa hästar som jag nämnt som ska med i dag.

Hoppas det går så här bra i helgen!

 


Kommentarer
Postat av: IDA [Fotoblogg]

Tack så mycket!! :)

2011-03-30 @ 10:52:04
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0