Thailands resa.. Vem rider Rudy?

På lördag, alltså den 12 mars drar jag(Lina) iväg till Thailand för 7:de gånger. Ja min mamma älskar Thailand så hon vill gärna åka dit 1gång om året. Eftersom jag blir borta i 2veckor så måste ju Rudy verkligen ridas för att hon ska hållas i gång och inte tappa allt som vi byggt upp nu. Vilken tur jag har då som har Emma och Irma till hjälp. Emma har sagt att hon ska rida henne när hon har tid och hon ser fram emot det. Det glädjer mig för då vet jag att hon hamnar i bra händer! Sen får vi inte glömma Irma som också om hon har tid och lust får ta sig an min prinsessa! Även fast hon inte hör till Irmas favoriter att rida.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0